اسلایدر

<>

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین. 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
تا ۱۰ سال دیگر 'هر خانواده ایرانی یک مبتلا به ام‌اس خواهد داشت

امیررضا عظیمی، دبیر علمی نهمین کنگره بین المللی ام اس که در تهران در حال برگزاری است، گفت: "طی ۱۰ سال آینده در هر خانواده ایرانی یک نفر به بیماری ام‌اس مبتلا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، آقای عظیمی گفت که شهرهای تهران و اصفهان بیشترین شیوع ابتلا به این بیماری را دارند.
به گفته این متخصص، کمبود ویتامین دی می‌تواند در ابتلا به این بیماری نقش داشته باشد و یکی از راه‌های پیشگیری از آن، جبران کمبود این ویتامین است.
آمار دقیقی از تعداد مبتلایان به این بیماری در ایران منتشر نشده است، اما بر اساس آخرین اطلاعات وزارت بهداشت، بیش از ۴۰ هزار نفر در ایران به بیماری ام‌اس مبتلا هستند.
این بیماری یکی از شایع‌ترین بیماری‌های سیستم اعصاب مرکزی (مغز و نخاع) است و در اثر تخریب غلاف میلین ایجاد می شود.
میلین غلافی است که فیبرهای عصبی را احاطه می کند و در انتقال سریع امواج عصبی نقش دارد.
در حالت طبیعی با وجود این غلاف امواج عصبی به سرعت منتقل می شود و این امر موجب توانایی بدن در ایجاد حرکات هماهنگ و موزون است.
در بیماری ام اس این غلاف عصبی به تدریج تخریب می شود و بدین ترتیب امواج عصبی از مغز به خوبی منتقل نمی شود
.

دوست عزیزم با مراجعه به پزشک و انجام آزمایش ویتامین دی از وضعیت سلامت خود مطلع شوید.



موضوعات مرتبط: آیا میدانید؟، مقاله، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 23:11 ] [ محمد حسن ]


برای از بین بردن سریع سکسکه، نوشابه غرغره کنید.

 
پاک کننده قابلمه

کف بیشتر قابلمه ها سیاه می شوند. نوشابه کف آن بریزید و برای مدتی بگذارید بماند. سپس، قابلمه را به طور معمولی بشویید، می بینید که نوشابه باعث از بین رفته لکه های سیاه کف آن شده است.

پاک کننده زنگ زدگی

فلزهایی که زنگ زده اند را به مدت یک شب درون نوشابه بگذارید تا خیس بخورد و صبح آن را تمیز کنید. زنگارهای موجود از آن جدا و به راحتی پاک می شوند.

پاک کننده دستشویی

به مایع پاک کننده دستشویی خود نوشابه نیز اضافه کنید. این کار روند تمیز شدن آن را سرعت می بخشد.

پاک کننده شیشه

به جای استفاده از مایع شیشه پاک کن، یک بار نیز نوشابه را امتحان کنید. آن را روی شیشه بریزد و با دستمال پاک کنید. نوشابه باعث از بین رفتن چربی و آلودگی می شود.

پاک کننده لکه لباس

نوشابه را درست روی لکه لباس بریزید و اجازه دهید خیس بخورد. رنگ لکه در نتیجه رنگ نوشابه، از بین می رود. و بعد از انداختن لباس داخل ماشین لباسشویی، به کلی تمیز خواهد شد.

یخ زدای شیشه جلوی اتومبیل


از این پس دیگر نیاز نیست در صبح های زمستان که شیشه جلوی اتومبیل شما در اثر سرما یخ زده است، زمان و انرژی زیادی برای از بین بردن یخ شیشه صرف کنید. یک شیشه نوشابه را روی شیشه جلوی اتومبیل خالی کنید و بعد از دو تا سه دقیقه یخ ها آب و پاک کردن آنها آسان می شود.

تقویت چمن


هنگامی که نوشابه کربنات خود را از دست می دهد، آن را روی کمپوست (مخلوط نباتات – کود آلی) بریزید تا میکروارگانیسم ها از بین بروند و کمپوست شما به یک کود قوی تبدیل شود. به این ترتیب، می توانید از آن برای تقویت چمن و باغچه خود استفاده کنید. البته فقط یک قوطی در هر هفته اضافه کنید.

مسکن معده

کوکاکولا pH معده را تنظیم می کند و به طور موقت باعث تسکین سوزش معده و دردهای سوءهاضمه می شود.

کاهش دهنده درد

نوشابه برای کاهش دردهای حاصل از نیش زنبور و پشه بسیار موثر است. حتی برای آرام کردن درد ناشی از نیش ستاره دریایی نیز کارساز است.

درمان سکسکه


برای از بین بردن سریع سکسکه، نوشابه غرغره کنید.

پاک کننده آدامس از روی مو

قسمتی از موهای خود که آدامس به آن چسبیده است را با نوشابه خیس کنید و چند دقیقه اجازه دهید بماند. با صبر و حوصله به آرامی آدامس را از مو جدا کنید.

کشتن حشرات

برای خلاص شدن از مورچه و سوسک حمام، نوشابه به آنها بپاشید. از آنجا که این نوشیدنی آنها را جذب می کند، آن را زیاد می خورند و اشباع می شوند و در نتیجه می میرند.

شل کردن پیچ


از آنجا که نوشابه زنگ زدگی فلزات را از بین می برد، می توان از آن برای شل کردن پیچ های زنگ زده که به سختی باز می شوند نیز استفاده کرد.

رهایی از بوی راسو

اگر راسویی به شما حمله کرد، برای خلاصی از بوی آن از روی بدن خود به سرعت حمام نوشابه بگیرید.
 
منبع : افکار



موضوعات مرتبط: آیا میدانید؟، مقاله، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 23:9 ] [ محمد حسن ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
آرشيو مطالب
تير 1393
خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 آبان 1390 شهريور 1390
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 464
بازدید ماه : 588
بازدید کل : 113243
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام