اسلایدر

<>

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین. 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

شبکه اجتماعی عکس اینستاگرام در فروردین ماه رکورد 200 میلیون کاربر در ماه را شکست، پس مشخص است که این شبکه اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده و برای رقبای خود اکنون به یک غول اشتراک گذاری عکس بدل شده است. چه هم‌اکنون در این شبکه فعال باشید و چه در زمان‌های قبل‌ فعالیت بیشتری داشته‌اید با این ده نکته و ترفندی که می‌خواهیم در این مطلب مطرح کنیم شما اطلاعات زیادی را در مورد نحوه کار با اینستاگرام دریافت خواهید کرد و از این پس بیشترین استفاده را از این شبکه اجتماعی خواهید داشت.

 

1. نسخه اصلی را ذخیره کنید

 

 

تصاویر اینستاگرام که به درون این شبکه آپلود می‌شوند و با جهان به اشتراک گذاشته می‌شوند معمولا سایز 612 612 پیکسل را دارند. اگر می‌خواهید به رزولوشن بالاتری از عکس‌ها دسترسی داشته باشید (شاید برای آپلود در وب‌سایت) پس باید آن را در درون گوشی یا تبلت خود داشته باشید و آن را بیابید.

در اندروید تصاویر به صورت اندازه کامل و به شکل خودکار در پوشه Instagram و در گالری دستگاه شما ذخیره می‌شوند؛ در iOS نیز تصاویر به camera roll اضافه می‌شوند. در هر دو مورد شما باید مطمئن شوید که ذخیره نسخه اصلی تصاویر از درون صفحه تنظیمات اینستاگرام فعال باشد (به صورت پیش‌فرض فعال است). به یاد داشته باشید حداکثر رزولوشنی که اینستاگرام تصاویر را ذخیره می‌کند 2048 2048 پیکسل است (صرف نظر از قابلیت‌های دستگاه شما).

2. تصاویر خود را در وب قرار دهید

 

 

گاهی شده که یک عکس در اینستاگرام آنقدر الهام بخش و نکته آموز باشد که بخواهید در وبلاگ خود آن را قرار دهید؟ خب برای اینکار نیز راهی بسیار آسان وجود دارد؛ با کلیک بر روی دکمه منوی هر عکس (به صورت سه نقطه افقی) و انتخاب View Photo Page و سپس دوباره انتخاب دکمه منو و باز کردن آن، شما با گزینه‌ای به نام Embed رو به رو می‌شوید. زمانی که Embed را انتخاب کنید، در پنجره‌ای کوچک لینک آی‌فریم از آن عکس به شما داده می‌شود که با جایگذاری آن در هر جایی می‌توانید تصویر اینستاگرام را به اشتراک بگذارید، همچنین در مورد دیگر استریم‌های اینستاگرام نیز اینکار به راحتی تصاویر خود شما قابل انجام است. هر کدام از Embed‌هایی که انجام می‌دهید همراه با یک لینک از همان عکس در شبکه وب موجود است و تنها زمانی این لینک کار می‌کند که وضعیت اکانت آن عکس‌ها به صورت عمومی (Public) باشد و اگر محتوای اکانت به صورت خصوصی (private) تعیین شده باشد، به شما اجازه اشتراک داده نخواهد شد.

 

 

 


موضوعات مرتبط: مقاله، تکنولوژی، موبایل، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:, ] [ 14:6 ] [ زهرا ]

 

با توجه به افزایش حساسیت و توجه عمومی نسبت به مساله تغییرات آب و هوایی و همچنین بروز بحران های اقتصادی و افزایش قیمت سوخت، خودروهای سبز بیش از پیش در کانون توجه جهانی قرار گرفته اند. بر همین اساس، عرضه نمونه ای از مدل های پر فروش شرکت های خودروسازی به صورت هیبرید و یا تمام الکتریک به جریانی جدید در این صنعت مبدل شده است. در ادامه این مطلب 10 مدل از برترین خودروهای سبز جهان در سال 2013 را معرفی می کنیم.

لینکلن MKZ هیبرید 2013

 

مصرف سوخت شهری/بزرگراه/ترکیبی مایل در هر گالن:45/45/45

 

 

 

 

تویوتا آوالون هیبرید2013

 

مصرف سوخت شهری/بزرگراه/ترکیبی مایل در هر گالن: 40/39/40

 

 

 

 

هوندا فیت EV 2013

 

 

میزان مصرف شهری/بزرگراه/ترکیبی معادل مایل در هر گالن: 132/ 105/118

دامنه حرکت: 82 مایل

 

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: مقاله، عکس، خودرو، تکنولوژی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:28 ] [ محمد حسن ]

این فیلم کوتاه ۹۰ ثانیه‌ای، به شکلی بسیار زیبا لزوم قطع ارتباط با دنیای مجازی و پیوستن به دنیایی حقیقی را به تصویر می‌کشد... امیدوارم از تماشای آن لذت ببرید :)

 

لینک در ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: دانلود، فیلم، تکنولوژی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, ] [ 18:5 ] [ ضحی ]
یاد کاست‌های قدیم بخیر! با این وسیله می‌توانید که نوارهای قدیمی را داخل آی‌پاد خود بکنید
 
 
به این می‌گن یک صفحه کلید استثنایی! بر روی کلیدها دقت کنید، حتی تعداد ایمیل‌های شما نیز نشان داده می‌شود!
 
 
اگر فکر کردید که این کابین یک سفینه فضایی است سخت در اشتباهید! در واقع این تنها بخش عقب ماشین رولز رویس، فانتوم سری ۲ است که منظره‌ای شبیه به سفینه‌های علمی تخیلی دارد! دوست دارید درون این خودرو بنشینید و از سفر لذت ببرید؟!
دوست دارید تلفن همراه خودتون را تبدیل به یک سینمای خانگی کنید؟! این وسیله چنین کاری رو برایتان انجام می‌ده!

 

 

 

کسی نیست بگه، مگر مجبورید چنین ساعتی بسازید! حالا یکی بگه ساعت چنده؟!!
این یک طرح جالب و ابتکاری برای محافظ گوشی یا پلیر موسیقی شماست، دوستش دارید؟!
این هم یک راه ساده برای باز کردن در نوشابه، مخصوص افراد تنبل که نمی‌خواهند از کنار تلویزیون تکان بخورند!
به به، خوردن چایی و قهوه در این لیوان چه حالی به عاشقان عکاسی می‌ده!

موضوعات مرتبط: تکنولوژی، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, ] [ 22:12 ] [ محمد حسن ]

به این میگن پرینتر

شما فقط پیشرفت تکنولوژی رو داشته باشید

 

 

 

 

 

برای دانلود فیلم میتونید به ادامه مطلب برید


موضوعات مرتبط: پست های جالب، تکنولوژی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, ] [ 17:30 ] [ ضحی ]





هفت صبح: شرکت مخابرات ایران، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت در نظر گرفته است اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند. در ادامه ایمیل جهت اطلاع شما دوستان پرشین استار به این سرویس ها اشاره می کنیم:

 

انتقال مکالمه (Call Diverting) :

 

با این سرویس می توانید هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می شود مکالمه را به یک خط دیگری ثابت یا همراه منتقل کنید و عمل دایورت کردن را انجام دهید. برای این کار شما باید کد زیر را در دستگاه تلفن وارد کنید:

#شماره مورد نظر *۲۱*

بعد از زدن این کد صدایی که می شنوید فرق خواهد کرد، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است. برای غیرفعال کردن این سرویس باید باز گوشی را بردارید و عدد #۲۱# را وارد کنید. در صورتی که مجدد صدای بوق مخصوص را شنیدید، گوشی را قطع کرده و مجدد روشن کنید. در این حالت خط شما کاملا از حالت دایورت خارج شده است.

 

سرویس انتظار مکالمه (Call Waiting) :

 

هنگام مکالمه شخص دیگری به شما تلفن می زند صدای بوق ضعیفی به گوشتان می رسد و شما را آگاه می کند، شما می توانید با کمک این سرویس مکالمه اول خود را موقتا قطع و با شخص ثالث صحبت کنید پس از خاتمه مکالمه یا حین مکالمه می توانید مجددا با شخص اول به صحبت خود ادامه دهید.

برای استفاده از این سرویس شما باید هنگام شنیدن صدای بوق ضعیف با فشاردادن دکمه «Flash» در تلفن های دیجیتال با نفر سوم تماس برقرار کنید. برای بازگشت به گفت و گوی اول می توانید همین کار را تکرار کنید.

 

انتقال مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر (Call Forwarding) :

 

برای اینکه تماس گیرندگان با بوق اشغال مواجه نشوند، می توانید یک یا چند شماره تلفن خود را به مرکز تلفن مربوط اعلام کنید که در صورت اشغال بودن هریک از شماره ها ارتباط به طور خودکار به شماره های بعدی منتقل شود.

برای استفاده از این حالت باید بعد از برداشتن گوشی کد #۴۳* را وارد کنید.

 

سرویس بیدارباش :

 

با اشتراک این سرویس زنگ تلفن در ساعت مشخص شده به صدا درمی آید. برای استفاده از این حالت باید از روش زیر استفاده کنید:

ابتدا *۵۵* را بزنید بعد به ترتیب ساعت و دقیقه را وارد کنید و در آخر # را بزنید.

مثلا می خواهیم در ساعت ۱۴:۳۸ تلفن زنگ بزند، این کد را می زنیم:

۱۴۳۸#*۵۵*

برای غیرفعال کردن این سرویس باید کد #۵۵# را وارد کنید.

 

دایورت بعد از پنج زنگ :

 

با استفاده از این سرویس شما می توانید کاری کنید تا بعد از چهار بار زنگ خوردن گوشی و جواب ندادن به گوشی در زنگ پنجم تلفن به شماره ای دیگر دایورت شود. برای استفاده از این سرویس شما باید از کد زیر استفاده کنید:

#شماره موردنظر *۶۵*

برای غیرفعال کردن این امکان باید کد #۶۵# را وارد کنید.

 

 

 


موضوعات مرتبط: مقاله، تکنولوژی، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ] [ 14:36 ] [ محمد حسن ]

با برخی کدهای مخفی موبایل آشنا شوید

 

 

 


 

همشهری: تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند. برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

 

کد دایورت :

 

یکی از معروف‌ترین کدها که جزو پرکاربرد‌ترین آنها نیز محسوب می‌شود کد دایورت است. شما می‌توانید با گرفتن کد #915*21* تلفن خود را برای مدت زمانی خاص از دسترس خارج کنید. این سرویس با گرفتن کد #21# کنسل می‌شود.

 

برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر می‌توانید از کد #Number*21* استفاده کنید. همچنین با استفاده از کد #094022*67* زمانی که تماس‌های خود را رد می‌کنید پیام شماره مشترک نظر در شبکه موجود نیست برای فرد تماس‌گیرنده پخش خواهد شد. برای خروج از این سرویس کافی است #67# را شماره‌گیری کنید. برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر در صورت عدم ‌پاسخگویی از کد # Number*61* استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما به تماس‌های خود پاسخ نمی‌دهید شماره شما روی شماره‌ای که در قسمت Number وارد کرده‌اید انتقال می‌یابد. برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر در صورت در دسترس نبودن از کد #Number*62* استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما در دسترس نباشید شماره شما روی شماره‌ای که در قسمت Number وارد کرده‌اید انتقال می‌یابد.

 

کد ریست کردن :

 

#7780#* RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه‌ای.

مناسب برای زمانی که گوشی قاطی کرده است. در واقع درایو C گوشی را ریست می‌کند (ریست گوشی بدون حذف برنامه‌ها) بعد از وارد کردن این کد‌، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

 

#7370#* فرمت گوشی.

مناسب برای زمانی‌که گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. در واقع این کد درایو C گوشی را فرمت می‌کند و البته تمامی برنامه‌ها و فایل‌های موجود روی این درایو از بین خواهد رفت. بعد از وارد کردن این کد‌، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

 

کد سریال نامبر گوشی :

 

کد #06#* سریال نامبر گوشی یا همان IMEI را نمایش می‌دهد. استفاده از این کد در هنگام خرید گوشی و تطابق آن با شماره سریال موجود روی جعبه گوشی و بدنه دستگاه می‌تواند به شما ثابت کند که گوشی شما اورجینال و آکبند است یا تعمیری و کارکرده است.

 

کلمه IMEI مخفف عبارت International Mobile Equipment Identity و به معنی هویت بین‌المللی دستگاه‌های تلفن همراه است. IMEI یک شماره 15 رقمی است که در هر موبایل منحصر به فرد است و در حقیقت بیانگر هویت دستگاه مورد استفاده در شبکه‌های GSM است.

 

کد #0000#* نمایش سیستم عامل، تاریخ ساخت و مدل گوشی‌های نوکیا را نمایش می‌دهد. استفاده از این کد و نیز مقایسه زمان ساخت با تاریخ خرید گوشی نیز می‌تواند به‌عنوان یکی از فاکتورهای نو بودن یک گوشی محسوب شود.

 

 

 

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: مقاله، تکنولوژی، موبایل، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ] [ 14:28 ] [ محمد حسن ]

 


اگر تابه حال از حافظه های فلش تنها برای ذخیره سازی اطلاعات و به عنوان یک انبار دیجیتال استفاده می کردید، سخت در اشتباهید. این ابزار بندانگشتی کارکردهای مفید دیگری هم دارد که نباید از آنها غفلت کنید. این ابزار، امکانات و توانمندی های جالبی دارد که در این ایمیل به برخی از آنها اشاره می کنیم.

 

1. اجرای نسخه های پرتابل برنامه های مختلف

 

حافظه های فلش در کنار ذخیره سازی انواع اطلاعات برای اجرای نسخه های پرتابل یا قابل حمل برنامه های مختلف هم قابل استفاده هستند. برنامه هایی که نیاز به نصب ندارند و تنها با یک کلیک از روی حافظه های فلش اجرا می شوند. یکی از انواع این برنامه ها که بسیار کاربردی است اوپن آفیس نام دارد. این برنامه تمامی امکانات برنامه آفیس مایکروسافت را در خود دارد. همچنین نباید از نسخه های پرتابل مرورگرهایی مانند فایرفاکس و تاندربرد غفلت کرد که به ترتیب برای مرور وب و تبادل ایمیل به کار می روند. وقتی امکانات مجموعه آفیس با این دو برنامه ترکیب شود، بخش اعظم نیازهای اداری و تجاری هم رفع می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های پرتابل قابل نصب روی حافظه های فلش می توانید به آدرس PortableApps.com مراجعه کنید.

 

 

2. راه اندازی سیستم عامل

 

از حافظه های فلش برای راه اندازی یک سیستم عامل کامل با تمامی امکاناتش هم می توان استفاده کرد. این کار در مورد سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بدون مشکل خاصی ممکن است. هر چند امکانات نسخه های پرتابل این سیستم عامل ها تفاوت هایی با نسخه های عادیشان دارد. اطلاعات بیشتر در این زمینه در سایت های تخصصی فن آوری و با انجام یک جست وجوی ساده در دسترس است.

 

 

3. اتصال به شبکه های بی سیم

 

اگر یک شبکه بی سیم دارید می توانید با استفاده از تنظیمات مربوط به شبکه بی سیم در ویندوز پیکربندی مناسب را برای اتصال حافظه فلش خود به این شبکه انجام دهید. با این کار می توان حافظه فلش را برای اتصال رایانه ها، چاپگرها و دیگر وسایل جانبی به یک شبکه بی سیم مورد استفاده قرار داد.

 

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: تکنولوژی، کامپیوتر و لپ تاپ، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:49 ] [ محمد حسن ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
آرشيو مطالب
تير 1393
خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 آبان 1390 شهريور 1390
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 716
بازدید کل : 113371
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام