اسلایدر

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  

 

2-سریع ترین دوچرخه الکتریکی

این دوچرخه الکتریکی لقب فراری دوچرخه ها را دارد و می تواند تا سرعت بیش از 45 کیلومتر بر ساعت حرکت کنید. همچنین می توانید با استفاده از پدال ها به آن کمک کنید. جالب است بدانید این دوچرخه می تواند در مسیر های مستقیم و صاف تجربه یک سفر کوهستانی با دوچرخه را برایتان شبیه سازی کند.

 

3-کارت خوان و درگاه USB همراه برای گوشی های اندرویدی

اگر شما از کاربران گوشی های هوشمند هستید حتماً می دانید در گوشی هایی مانند نوکیا N8 و یا سامسونگ Galaxy S II می توانید با استفاده از یک کابل On-the-Go فلش مموری خود را به گوشی متصل کنید و با آن تبادل اطلاعات کنید؛ اما اگر صاحب یک گوشی اندرویدی به جز این گوشی ها هستید و به این قابلیت نیاز دارید می توانید با استفاده از این محصول شرکت Sanwa نه تنها فلش مموری بلکه موس ، کیبورد و مموری کارت های مختلف را نیز به آن متصل کنید.

 

4- حلقه تراشیده شده از الماس

وقتی نام حلقه الماس را می شنوید معمولاً در ذهنتان یک حلقه با قطعه کوچکی الماس روی آن تصور می کنید اما اخیراً یک جواهرساز سوئیسی یک حلقه کامل تراشیده شده از یک الماس بزرگ 150 قیراتی را به نمایش گذاشته است که در آن از هیچ عنصری جز الماس استفاده نشده است. همانطور که حدس می زنید این حلقه زیبا قیمت بسیار بالایی دارد و هم اکنون قیمت پایه 70 میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

 

5- فتوشاپ CS6 Beta

همانطور که هفته گذشته به اطلاعتان رساندیم شرکت بزرگ ادوبی اخیراً نسخه جدید آزمایشی برترین نرم افزار ویرایش تصاویر را منتشر کرد. در فتوشاپ جدید با استفاده از قابلیت Pure Magic می توانید قسمتی از تصاویر مانندی یک جسم را جابجا کنید بدون آنکه پشت تصویر خراب شود. همچنین قابلیت های ویرایش فیلم و ایجاد تصاویر سه بعدی نیز از دیگر مشخصات آخرین نسخه فتوشاپ می باشد.

 

6- طرح لمبورگینی Ferruccio

ماشین های اسپورت لمبورگینی همواره به علت طراحی جذاب و متفاوت مورد توجه همگان بوده و آخرین مدل آن یعنی Lamborghini Aventador که آن را برایتان معرفی کرده ایم نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما مارک هاسلر قدم را فراتر گذاشته و یک طرح متفاوت برای لمبورگینی آینده ارائه داده است که شاید بیشتر به ماشین های موجود در فیلم های علمی تخیلی شبیه باشد.

 

7- پرندگان خشمگین فضایی

حتماً می دانید که پرطرفدارترین بازی تاریخ موبایل ها چیزی نیست جز Angry Birds یا همان پرندگان خشمگین. این بازی که در ابتدای ورود کاربران بسیار زیادی را در پلتفرم های مختلف موبایل و پس از آن ویندوز جذب کرد کم کم داشت به یک بازی تکراری و کم هیجان بدل می شد که Rovio تصمیم گرفت یک نسخه انقلابی از بازی را تحت عنوان Angry Birds Space ارائه دهد که داستان بازی در فضا رخ می دهد.

 

8- هارد های اکسترنال 2 ترابایتی وسترن دیجیتال

اگر از طرفداران فیلم های سینمایی با کیفیت های بالا و یا بازی های پرحجم باشید و علاقه به آرشیو کردن آنها و تبادل اطلاعات داشته باشید حتماً به یک هارد اکسترنال احتیاج پیدا خواهید کرد. وسترن دیجیتال پرطرفدارترین برند در این زمینه است که اخیراً هارد های اکسترنال جدید خود را تا ظرفیت 2 ترابایت معرفی کرده است. این هارد 250 دلاری که از قابلیت USB 3.0 نیز برخوردار است ادعا می کند که اولین هارد دیسک اکسترنال با این حجم است.

 

9- اندروید 4 بر روی نوکیا N9

نوکیا N9 به اعتقاد من یکی از بهترین اسمارت فون های بازار می باشد که علاوه بر سخت افزار مناسب دارای یک سیستم عامل جدید و جذاب است که می توانست آینده بسیار خوبی داشته باشد. متاسفانه نوکیا اعلام کرد که دیگر از MeeGo پشتیبانی نمی کند و گوشی های میگویی این شرکت به N9 ختم می شود. کاربران این گوشی که از تعداد پایین اپلیکیشن های این گوشی شکایت دارند می توانند به زودی اندروید 4 را در کنار MeeGo بر روی گوشی خود تجربه کنند. اخیراً هکرهای سایت NITDroid موفق شده اند که اندروید 4 را برای این گوشی پورت کنند که البته هنوز در مراحل آزمایشی است.

 

10- تصاویر درز شده از گوشی جدید سامسونگ GT-i9300

این گوشی که اخیراً تصاویری از آن در اینترنت درز شده بود به نظر می رسید Galaxy S III باشد اما اخیراً شایعات جدید خبر از نامی تحت عنوان Galaxy M را می دهند که یک اندرویدی میان جدولی با اندروید 4 خواهد بود.



قفل زاپاس پژو 206 بدون صندوق دستگاه الکتریکی ترک سیگار e-health cigar دوچرخه ثابت مغناطیسی ویژه ROBIMAX 7758 پشتي ماساژور ویبره حرارتی Massage Cushon ترازوی دیجیتال شیشه ای=" آموزش نفوذ در دلها توتال کر _دستگاه دراز نشست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:52 ] [ محمد حسن ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 697
بازدید کل : 113352
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام