اسلایدر

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طنز حافظ

 

 

نیمه شب پریشب گشتم دچار کابوس

   دیدم به خواب حافظ،توی صف اتوبوس

 

گفتم:سلام خواجه.گفتا:علیک جانم 

  گفتم:کجا روانی؟گفتا:خودم ندانم

 

                                 گفتم:بگیر فالی.گفتا:نمانده حالی     

 گفتم:چگونه ای؟گفت:در بند بی خیالی

 

گفتم که:تازه تازه شعر و غزل چه داری؟

 گفتا که می سرایم شعر سپید باری

 

گفتم:ز دولت عشق؟گفتا که :کودتا شد

گفتم:رقیب؟گفتا:بدبخت کله پا شد

 

گفتم:کجاست لیلی؟مشغول دلربایی؟

گفتا:شده ستاره در فیلم سینمایی

 

گفتم:بگو ز خالش،آن خال آتش افزون

 گفتا:عمل نموده،دیروز یا پریروز

 

گفتم:بگو زمویش؟گفتا که:مش نموده

گفتم:بگو ز یارش،گفتا:ولش نموده

 

گفتم:چرا،چگونه؟عاقل شدست مجنون؟

 گفتا:شدید گشته معتاد گرد و افیون

 

گفتم:کجاست جمشید؟جام جهان نمایش؟

گفتا:خریده قسطی تلوزیون به جایش

 

گفتم:بگو ز ساقی،حالا شده چکاره؟

  گفتا:شده پرستار یا منشی اداره

 

گفتم:بگو ز زاهد،آن رهنمای منزل

گفتا که:دست خود را بردار از سر دل

 

گفتم:ز ساربان گو با کاروان غم ها

 گفتا:آژانس دارد با تور دور دنیا

 

گفتم:بکن ز محمل یا از کجاوه یادی

 گفتا:پژو،دوو،بنز،یا گلف نوک مدادی

 

گفتم که:قاصدت کو؟آن باد صبح شرقی؟

 گفتا که:جای خود را داده به فاکس برقی

 

گفتم:بیا ز هدهد جوییم راه چاره

 گفتا:به جای هدهد دیش است و ماهواره

 

گفتم:سلام ما را باد صبا کجا برد؟

 گفتا:به پست داده آورد یا نیاورد؟

 

گفتم:بگو زمشک آهوی دشت زنگی

  گفتا که:ادکلن شد در شیشه های رنگی

 

گفتم:سراغ داری میخانه ای حسابی؟

گفت:آنچه بود از دم گشته چلو کبابی

 

گفتم:شراب نابی تو دست و پات  داری؟

 گفتا:به جاش دارم وافور با نگاری

 

گفتم:بلند بوده موی تو ان زمان ها

 گفتا:به حبس بودم از ته زدند آنها

 

گفتم:به لحن لاتی،حافظ ما رو گرفتی؟

گفتا:ندیده بودم هالو به این خرفتی

 

 

 

 

 



قفل زاپاس پژو 206 بدون صندوق دستگاه الکتریکی ترک سیگار e-health cigar دوچرخه ثابت مغناطیسی ویژه ROBIMAX 7758 پشتي ماساژور ویبره حرارتی Massage Cushon ترازوی دیجیتال شیشه ای=" آموزش نفوذ در دلها توتال کر _دستگاه دراز نشست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:32 ] [ زهرا ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 690
بازدید کل : 113345
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام