اسلایدر

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





- فراری انزو – Ferrari Enzo: این خودروی گران قیمت خیلی طرفدار دارد و فقط ۴۰۰ عدد از آن تا به حال ساخته شده است. ۳٫۴ ثانیه طول می کشد تا انزو بتواند از ۰ تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ثانیه برسد.

قیمت: ۶۷۰,۰۰۰ دلار

 

 

 

 

– مک لارن اف ۱ – McLaren F1: اولین سری این خودرو در سال ۱۹۹۴ تولید شد و در همان زمان هم گران قیمت ترین خودروی جهان شد. مک لارن اف ۱ می تواند ظرف مدت ۳٫۲ ثانیه از ۰ به صد برسد.

قیمت: ۹۷۰,۰۰۰ دلار

 

 

 

 

 

– زنوو اس تی ۱ – Zenvo ST1: سرعت این خودرو می تواند در ۲٫۹ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. این خودرو را یک کمپانی دانمارکی تولید می کند بد. نیست بدانید از Zenvo ST1 تا به حال ۱۵ عدد ساخته شده است.

قیمت: ۱,۲۲۵,۰۰۰ دلار

 

 

 

 

– میباخ لندولت Maybach Landaulet: لندولت گرانترین خودروی سدان موجود در بازار است که می تواند در ۵٫۲ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ برسد. این خودرو به درد کسانی می خورد که راننده شخصی دارند.

قیمت: ۱,۳۸۰,۰۰۰ دلار

 

 

 

 

 

– کوانیجسِگ آگرا آر – Koenigsegg Agera R: آگرا آر ۰ تا ۱۰۰ را در ۲٫۸ ثانیه طی می کند.

قیمت: ۱,۶۰۰,۰۰۰ دلار

 

 

 

 

– لامبورگینی رونتون – Lamborghini Reventon: رونتون گرانترین خودروی لامبورگینی است که سرعت آن در ۳٫۳ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

قیمت: ۱,۶۰۰,۰۰۰ دلار

 

 

 

 

– پاگانی زوندا چینکوئه رودستر Pagani Zonda Cinique Roadster: این خودرو خیلی گران است!

قیمت: ۱,۸۵۰,۰۰۰ دلار

 

 

 

 

 


 


قفل زاپاس پژو 206 بدون صندوق دستگاه الکتریکی ترک سیگار e-health cigar دوچرخه ثابت مغناطیسی ویژه ROBIMAX 7758 پشتي ماساژور ویبره حرارتی Massage Cushon ترازوی دیجیتال شیشه ای=" آموزش نفوذ در دلها توتال کر _دستگاه دراز نشست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, ] [ 13:46 ] [ محمد حسن ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 712
بازدید کل : 113367
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام